För mycket skola

Redbull sugarfree måste vara min största last. Anything för att försöka orka fixa allt plugg haha. Shiet, listan med läxor är typ ... 15 läxor mer än vad som är OK. Hjäpte inte precis att dra iväg till Tyskland 6 dagar nyss. Behöver lov. Right now. För att kunna plugga ikapp.
Ska ta tag i lite matte nu. Det låter säkert bra, but it's not ;) Matte är typ det enda som blir gjort. Efter i allt förutom det haha. Fast nu efter Tyskland är jag till och med efter i det.
Från och med nu ska jag plugga varje dag! Istället för en dag varannan vecka som det varit hittills. Så ja, poängen med detta inlägget är att det kan bli väldigt tomt här ett tag, sorry Jassie ;) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag som blev glad att det äntligen fanns något att läsa så är det ett stycke text om att jag inte ska få något att läsa .. hjärtlösa bastard! :'( *fosterställning*

2012-10-16 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0