audi A6

Kom hem från skolan igår vid 13 och hade tråkigt så jag satte mig o leta bilar. På typ 5 olika sidor. Hittade några som va OK men då fanns dom i Lund bara för det haha. Sen kommer man in på blocket och ser en skitfin och billig (!) audi. Ringde mamma och hon skulle komma hem 16. Var rastlös som fan under den 1.5 timmen jag vänta på henne. När hon kom hem visade jag henne annonsen, hon kollade igenom den, hittade telefonnummret och ringde och sa att vi skulle komma och titta på den. Jag hittade den då den legat uppe i 10 min så vi var först på och det var bara därför vi fick den. Det ringde folk konstant när vi var där och kolla. 

Den är perfekt som första bil (försäkringen blir rätt lagom nu då den är lite gammal). I love it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0