stresssss


Jag för cirkaa 4 minuter sen.. hahah

*OBS. Inlägget kan innehålla spår av skryt/överdriven nöjdhet, allergiker bör hoppa över detta.*

Går bra för mig med bloggning? Har stressat nå sjukt senaste veckan med skolsaker. Hade en redovisningen i geografi imorse kl 10 (det skulle vara 9 men jag vaknade 9 så det blev 10 istället hehe), sen naturkunskapsprov alldeles nyss. Bara två arbeten kvar nu sen har jag betyg i alla kurser som avslutas nu!
Lagom skillnad mot förra året då jag hade betyg i 25% av kurserna .. + att som det ser ut nu är bara en kurs med G och resten högre! Jag trodde högstadiet var lätt, bara glida igenom och få G på allt, men det funkar tydligen på gymnasiet om man vill ha VG också hihi. Gick in med ambitionen av G i alla kurser med tanke på hur det gick förra året nu, men har lyckats med några MVGn ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0