what doesn't kill you makes a fighter, footsteps even lighter

Här var det tomt haha .. har varit hos mamma hela dagen och har haft faktiskt annat för mig än o sitta vid datorn hihi :) Började med att äta lite för mycket tårta, mamma fyller nämnligen år idag <3 Senare höll jag på med rummet i nån timme, det är äntligen klart. Inga kartonger eller garderobstillbehör på golvet längre. Kommer upp ett inlägg med bilder på det senare! Sen har jag varit på några promenader med mamma och Senya (mammas hund då). Var även tvungen att gå till Kicks och köpa ny fuktkräm, tappade min (glasburk) imorse :( klant, typ tusende saken jag tappat senaste dagarna :(


Yummiiiie


Senya strikes a pose ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0