If I could, I would be good

Chaa bloggeen. Kände för o skriva ett inlägg nu innan jag ska sova :) Idag har jaag .. varit i skolan. Hade redovisning first thing in the morning, gick nog bra, hoppas jag. Hade bara 2 av 4 lektioner, inställda lektioner in my <3. Sen va jag till körskolan och boka in en körlektion. Tänka göra lite teori men kände att jag var tvungen att gå hem och göra skolplugg istället. Meen det blev typ inget av det haha. Seen kika jag Biggest Loser. Och åt middag, kött och nån ny sorts potatis typ? och bea osv, lyxigt för en måndag! Ja sen försökte jag plugga lite mer, men det gick la sådär. Haha sen vet jag inte riktigt vad jag gjort dom senaste timmarna? Äh whatever. 

Sen kan jag själv ofta bläddra i bloggar och bara kolla på bilder så det kan jag ju inte skippa. Tar nått egopic :) ..


Close-up, hoppas ni inte blir rädd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0