you and I - we're soldiers

Heej! Känner för o skriva dagen lite smått i detalj såå .. :

Gick upp ur sängen 09.25. Drog hemifrån 09.35, utanför dörren hejade min tydligen sjukt snygga granne. Inte visste jag att det fanns en sådan här haha. Sen var det grymt soligt och typ +10 ute så den lilla promenaden till körskolan (och resten av dagen tbh) blev jätteskön! 09.40 hade jag körlektion. Notera hur mycket jag hann med på en kvart där! Kom hem från körlektion 10.40. Käkade brunch. Kollade tumblr och slösade bort en massa tid, är grym på de haha. Drog till skolan till 12.30. Hade en lektion där jag också bara slösade bort tid. Sen håltimme på 75 min, drog då till körskolan och pluggade lite teori så att lärarna slipper flippa över att jag knappt börjat med det hela tiden.. Tillbaka till skolan för typ .. 20 min (?) franska. Värdelöst haha. Gick hem o fika, semlaaa <3 Sitter nu och lyssnar på Ulrik Munther - Soldiers. Hittade precis Repeat-knappen i Media Player, yey! Fast nu ska jag försöka få iTunes o funka istället. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0