this type of love isn't rational it's physical

Dagen; Skola 8.15-12.10, fett lugna lektioner. Mamma hämtade mig sen bar det av mot Norrköping. Körde i 3.5 timmar. Stannade för lunch på nått äckligt ställe .. i framtiden går jag inte in nånstans där det står "Bertas vägkrog" eller dylikt. Stannade även en gång till vid ett Ica och köpte glass! Ica kan man i alla fall lita på <3 haha.
Vi skulle inte riktigt till Norrköping utan till Kolmården. Så åkte dit till "hotellet" (kommer fortsätta kalla det hotell då jag hatar ordet pensionat (se förra inlägget)). När vi kom fram va klockan typ 18.15 så vi slängde bara in allt på rummen snabbt sen tillbaka till bilen för att åka till Linköping och äta middag på nån random restaurang utvald av mina småkusiner! Hamnade på O'Learys, bra val av dem! Haha. Va fett mysigt o sitta där :) Åkte mot Kolmården igen vid 21. Älskar o glida fram på E4an i 130 i mörkret <3 helst utan helljus, gillar inte de av okänd anledning hehe. 
Kom tilbaka vid 22 gissar jag. Nu ska jag duscha sen sova. Goodnight!

Har inte så många bilder från idag då jag mestadels kört bil :)


Onepiece!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0