i norrköping..

.. på oskönaste hotellet. Tänkte lista + och - ,

-
det heter "hotell och pensionat" men lutar (faller) mot pensionat.
det hänger creepy indian masker på väggen (numera under sängen).
det låg 4 jättegamla ruttnande böcker på sängbordet (numera bakom pallen).
jättedåligt ljus, går inte o sminka sig i badrummet.
finns nån liten mjuk pall, men det ligger nån sjukt oskön "päls" (?) på..
det står en stor jävla kaktus precis innanför dörren. livsfarligt ........
sängbordet kommer trilla ihop av att jag lägger ner telefonen eller nått ...


sängen har lika sängkläder som normala scandic, + två jättemjuka "prydnadskuddar"
det finns en ny 19" tv!
sänglampan är ganska snygg ... haha

Jag har helt enkelt hamnat heelt fel. Men med tanke på det klag jag hann med första 30 min så blir det nog Scandic eller så nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0