fall by fall

Chaa bloggen! Kände faktiskt för o blogga lite nu.. lr ja, väntar på att tvättmaskin ska bli klar och har inget bättre för mig. Har nyss packat, med hjälp av den mest avancerade packningslistan ever! Typ. Det är släktmöte för Rappe-släkten i Norrköping i helgen så jag ska dit med mamma som heter Rappe. Skönt att jag lade till Rappe för någon månad sen så jag inte känner mig helt utanför haha. Släkten är typ adlad så det blir ganska "fint" antar jag, har packat det "finaste" jag har (som kanske inte är så fint tho' hehe..).
Dagen började med en försovning, som vanligt. Vaknade 9.05 och lära cykla hemifrån 9.30. Skönt osvosv. Hann iaf! Tur att man klarar sig utan frukost och mår bäst utan smink haha. Skoldagen gick ut på:
1. Troligen den chillaste spanska lektionen vi haft.
2. Lunch med skönaste aussien, skrattade heela tiden!
3. Mattelektion med irriterande enkla tal.
4. 2 och en halv timmes filmtittande(/mobilspelande. tiny wings<3).
Seen gick jag o Jassie till Ica för o köpa Rebull och lite godis, sedan vidare till dansen. Sjukt kul! Även om det nog ser hur fult ut som helst... men jaja blir väl bättre :D

Pappa kom o hämta mig efter dansen, hämtade världens godaste pizza på vägen hem <3 Och jaa sen har jag bara packat då :) Nu är tvättmaskin klar när som helst så lägger bara upp några bilder lite snabbt :D


I skolan för nån dag sen, har ingen aning om när, är sjukt dagblind numera..


#5minutesketch på matten när läraren hade genomgång.


Världens godaste pizza <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0