Im not gonna move.

När jag ändå inte har något o göra kan jag blogga lite mer kom jag på, till expempel om igår. Inte för att det är så mycket att berätta om men har man tråkgit så har man.
Skulle åka från skolan klockan 8, blev lite krångel då Emelie va kvar i skolan när bussen åkt haha .. fick vända, men kom iväg typ kvart över iaf. Halvsov hela vägen till typ .. utanför Bollnäs? Gick i kanske 30 min för o komma upp på ett berg. Drygaste. Skaplig utsikt tho. 


Sen blev de lite mer bussåkning. Till nån typ camping där vi stannade för o äta mat. Alla va grymt hungrig så de satt bra. Seen meer bussåkning. Till Iggesund. Va in på deras vidrigt luktande pappersfabrik eller vare heter. Inge kul ställe o ta bilder på heller så har inge sånna. 

Åkte sen lite utanför Iggesund typ till nån grotta som man kunde klättra ner i. Va skithala stenar och väldigt trångt hela vägen tho så jag stannade ovanför :) Kände att det va better safe than sorry som gällde där hehe. 



När vi äntligen kom tillbaka till skolan vid typ kvart i 6 hoppade jag på en ny buss o åkte hem. 


Kom hem och gjorde middag till mig o bror. Spaghetti och köttbullar, komplicerade grejjer ;). Sen vart jag "släpad" av slappo till Donken. Satt där i en halvtimme lr nå o tjocka. Drog även till Ica och köpte en hög med Kinder maxi (till dagens frukost/lunch bland annat..). Cyklade sen tillbaka till Jassie och kikade ett par avsnitt av Greys anatomy season 4. Cyklade hem typ 22.

Tråkigaste inlägget haha .. nu är de iaf bara 1.5 timmar kvar till lektion ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0