i'm doing all right till i close my eyes ant then i see your face and there's no surprise ....

Cha bloggeen! Har nyss kikat älskade Greys <3 Nu måste jag plugga spanska, prov imon och inte har jag pluggat nått heller... Sen Naturkunskapsprov på fredag där jag kan typ 1% av de vi behöver kunna. 

Haha fan vilken tid de tar o få ihop ett blogginlägg. Skriver en mening - wordfeud notis ploppar upp på telen. Skriver en till mening - nånting händer på tvn. En trejde mening - reklam från nån intressant sida som man går in på. Haha orka kunna fokusera liksom ;) 

Okei tvn blev intressant igen .. haha nu avslutar jag detta med en bild. Tog en massa egopics under min mestadels forever alone tripp i stockholm. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0