Today. Hoy. Idag.

Tja bloggen! Dagen har bestått av skola och träning (!). Började med ett spanska prov som gick uselt, lunch och sedan chill mattelektion. Sen drog jag till badhuset och simmade 1.5 km. Efter det hade jag tänkt sola men det hanns inte med. Gick till lägenheten och chillade ett tag med några singoalla blåbär vanlij kex *yummiiiiiie*. 17 började dansen, va ganska sliten efter simningen så körde inte så hårt hehe. På kvällen har jag bara suttit och kikat tv/spelat spel på telen. Skulle ha behövt plugga till nauturprov som är imorgon men tar de under dom lektionerna som kommer före istället! Time to sleep nu, bye!


Bild från sist jag var i Uppsala. Planerar att ta en liten tripp dit under höstlovet nästa vecka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0