I feel my heart start beating to my favorite song

Tisdag igen då, fan va fort tiden går ... Vaknade 9, hade lektion 9.30. GG. Kom bara 5 min sent tho så de gjorde inte så mycket. Hade nog kommit i tid om jag inte fått för mig helt plöstligt att jag ville fota hur mitt hår såg ut bakifrån?! Haha, baad idea. Fick inte ens nå bra bilder ...

Har lektion igen om typ 2 timmar, har engelska och ska kolla på film, chill :) Tills dess ska jag bara sitta här, vid bordet jag o Jassie kallar kontoret, njuta av lite kinder maxi och tänka att jag ska plugga "snart". Och lyssna på skön musik såklart! T.ex. dessa; 
Coldplay – Every Teardrop Is A Waterfall <3
The Script – The Man Who Can't Be Moved
James Morrison – I Won't Let You Go


*Klick. Klick. Klick. Klick. Klick. Klick. Klick. Klick. Klick. Klick. Klick.* "Yey, denna bilden går o använda!" Haha, bra dag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0