snoooooooooooooooow

Nu kan jag sluta tjata om snön hihi

Cha bloggeeeen!
Idag åkte jag och mamma till valbo, köpte ett par jeansleggings och en del julklappar/presenter :D presentdelen är något dryg just nu, fuck you jassie, mamma och pappa som måste fylla vid julen .. hihi ;) Satt även på Waynes ett tag med en bit kladdkaka och en creamy caramel frappe, YUMMIE!
Just nu sitter jag i sängen och lyssnar i shuffle-mode på iPoden, lite roligt då den bara har "gamla" låtar, lade in nya senast för 2 år sedan tror jag, nostalgi :D
Måste fixa designen här nån dag, ser fett weird ut nu? Men nu måste jag göra mig redo för o sova så man orkar med skolan imon .. goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0