i will never win this game, without you

Eyo bloggeen! Idag gick jag upp 09, trött som f******n. Kom till skola i tid i alla fall. Hade naturkunskap och satt o byggde ämnen med sånna där små bollar, chill! Lunchen kändes flera timmar lång, men till slut började geografin. Som också va chill! Ritade en vulkan och lyssnade på de andras naturkrafter typ. 


En hexadekan ;)

Efter skolan gick jag till lägenheten och tog en redbull, sen vidare till badhuset för o simma lite! Skönt. Blev klar typ när Jassie slutade skolan så då drog vi till Valbo. Gick runt på MediaMarkt, Elgiganten och Siba och kollade på kameror. Jag vill ha en Samsung NX11 :D Åt mat på Ikea och fikade på Waynes, kladdkaka <3


Waynes kladdkaka <3

Kom hem vid 20.30. Letade då på julklappspapper och slog in årets första julklappar! Mysigt. Sen såg jag att jag fått ett paket, win!! Såg på några Risifrutti för en vecka sen typ att man kunde vinna Skullcandy hörlurar på deras hemsida. Woho :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0