It's like an addiction

Yesterday:
Åkte till Valbo o shoppade vid 15.30. Stressade som fan fatt mamma lära köra hem igen vid 17. Sen kom vi på att vi kunde ta bussen hem när vi ville, så jag, Jassie och Ange slutade stressa o satte oss o käka slush och glass istället :D

Sen började shoppingen på riktigt. Köpte en massa saker. Kommer knappt ihåg vad men hade en hel del dryga påsar mot slutet iaf haha.

Sen när allt stängde klockan 20 tänkte vi alltså hoppa på nån buss hemåt. Dock så gick den inte förns 20.32. Så vi gick till coop och köpte godis eftersom vi var jättehungriga (hade inte haft tid o äta haha).


Gick av bussen på Mossvägen och promenerade till American för middag. Kom fram 21, trodde nästan att det skulle ha stängt men de stängde som tur var inte förns 22! :D Så fick i oss lite fterlängtad mat där sen kom Jassie och Anges pappa och skjutsade oss hem till dom. Jag satt kvar där och kolla på 2 And A Half Men sen drog jag hem vid 23 :) 

Today:
Somnade 7 imorse. Vaknade sedan 13, helt död med ett antal missade alarm och samtal. Låg kvar i sängen en timme sen gick jag ut o sola. Pappa ringde vid 17 o fråga om jag skulle med och springa. Trotsade mina fötter och följde med haha. Lyckades springa 1.2 km utan o stanna sen höll fötterna på o gå av som vanligt :( Måste köpa nya springskor snarast. Kom hem, duscha, åt, och nu tv. 

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0