Hoy es aburrido. Idag är TRÅKIG

Tjena bloggen. Sitter och pluggar .. varför blgogar jag enbart när jag "pluggar"? Haha. Sitter iaf fast för tillfället, kan inte bestämma mig för vilket tema jag ska skriva tre artiklar om på engelska. Har viserligen en massa andra läxor jag skulle kunna göra tills jag bestämt mig men jag tar dom enklaste först så lär göra denna nu.

Man var stolt svensk bra länge i lördags iaf!

Annars då? Har spenderat stora delar av helgen hemma hos Jasmine. Käkat godis o en massa, som vanligt alltså haha :( Kanske ska följa med pappa ut o springa när han kommer hem från jobbet, lär ju behövas. Aaah nu kom han hem så måste dra nu bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0