1 - Tio fakta om mig själv

1. Jag har ett grymt godisberoende. Förut kunde jag sluta äta det i några månader at any time. Men nu kan jag inte ens låta bli i en vecka.

2. I wanna fall in love.

3. Musik kan ändra mitt mood hur lätt som helst. Glad låt = glad Cammie.

4. Jag följer runt 40 bloggar. Att jag ens har tid att läsa dem visar nog att jag inte har något liv vilket är varför jag tycker om att läsa om andras liv.

5. Jag har åkt Finlandsbåt 21 gånger. Haha. Första gången var jag inte ens 1 år och nu senast var i höstas. 

6. Jag älskar att köra bil. Har kört närmare 1500 mil sen jag började i somras. Hatar faktumet att jag inte får ta körkort förns om ett år.

7. Jag dagdrömmer väldigt mycket. Hur livet skulle kunna vara osv. Önskar att jag gjorde mer crazy saker, som texten i min header "In 20 years, you will be more dissapointed by what you didn't do than by what you did".

8. Jag har alltid haft jättelätt för skolan. Men nu på gymnasiet har jag knappt pluggat nånting så jag har sjukt mycket rester. Tror det är för att jag inte har någon aning om vad jag vill jobba med senare så jag är grymt omotiverad att plugga nu.

9. Jag älskar att åka karuseller. Eller iaf stora bergochdalbanor och saker som typ snurrar runt och flyger högt upp. Däremot har jag aldrig våga prova typ Frittfall och Uppskjutet, men nu i sommar ska jag åka dom också!

10. Allt detta har tagit mig typ en timme att komma på och nu kommer jag inte på något mer haha.



Kommentarer
Postat av: jassssssie fo' fuckin shizzle !

MEN AW,gulli bild då :D ;)och jag älskar headern droooooool :D :D :D :D :D :D

2011-05-22 @ 05:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0