Stockholm Tomorrow

Grymt random bilder från dagen. Och ja det är mycket kläder på golvet men det beror på att jag inte har nån garderob här hos pappa ännu :)
Cha bloggen! Idag har jag spenderat lite för många timmar med körskolelärare. Först 1 timme ute på vägarna och sen 3.5 timmar medans man lyssnade på snack om droger osv. Fick även prova jätteroliga glasögon som dom hade fixat till så att det såg ut som att man var väldigt full. Haha det var grymt svårt o gå rakt (eller gå överhuvudtaget) med dom på!
Imorgon blir det att gå upp tiiiiidigt för att åka till Stockholm med klassen. Ska besöka SVT, Expressen och nått mer :) Ska bli roligt! Särskilt eftersom klassen är så kung :D
Men nu måste jag gå och lägga mig asap så jag orkar upp imon! Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0