I know a guy who's tough but sweet He's so fine, he can't be beat

Gick upp KVART I ÅTTA imorse! :o Fyfan. Eller ja, hon var väl kvart i 9 men så länge sov jag ju inte egentligen. Sen åkte jag och pappa först till Willys och handla korv, bröd och fika och sen åkte vi till stugan. Satt inne hos farmor och farfar och fikade lite till pimpel-tävlingen skulle börja. Sen satt jag bara ute halva tiden för de va så kallt och tråkigt :( Gick då in och spelade tap tap revenge <3. Sen när resten kom in blev det korv med bröd till lunch, som varje år efter pimplingen hehe. Sen åkte vi tillbaka till Sandviken för att köpa tårta, började med att gå in på Marangoni, men då tog tanten före oss den sista marsipatårtan, bitch.. Sen va de inget annat fik som hade öppet (kul med söndagar i denna hålan,) så det blev o köpa en från Ica. Åkte sedan hem och fikade med lite kusiner och fastrar. Sen blev jag rastlös så har precis spelat Kinect ett tag men tröttnade och satte mig vid datorn istället hehe. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0