26032011 - SOL

Dagens outfit! Haha, just nu iaf. Bilderna är från i somras btw.

Såå gött med sol, satt nyss ute och solade i 15 min i shorts. Sedan tröttnade jag och blev nyfiken på hur det såg ut i förrådet som står på tomten här hos pappa (han köpte dehär huset nu i vintras så det har varit för mycket snö/is ivägen). Tog mig en kvart att få bort all is haha. I förrådet fanns en frys, ett inbyggt skrivbord och en massa grillkol&tändvätska! Blev något sugen på o grilla haha, men måste dock köpa en grill först.

Ska snart åka och handla lite. Efter det måste jag träna, har inte gjort det på hela veckan :/. Till middag blir det att fixa fläskfilé och pommes eller klyftpotatis typ. Och senare ikväll blir det väl o kolla på lite filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0