i'm in the mood for you

Tråkig dag. Vaknad först 8 av att grannen hade rageanfall på dörren för att Fredds musik tydligen störde. Jag hade inte hört nån musik men ahja. Sen 11 kom tydligen en förälder och skulle hämta upp Fredds kompis Felix som var här och så hade han också rageanfall på dörren + alla fönster.

Klockan 15 kom pappa hem och väckte mig. Sitter nu och väntar på att gossip girl season 2 ska ladda klart. 37% bara atm.. :( . Och juste, fick nyss för mig att jag skulle byta lösen på Spotify, då fick jag syn på att jag hade invites till "Spotify Free" att skicka ut eftersom jag har Premium. Sånna invites borde man väl kunna lyssna obegränsat på? Så jag skickade en sån till Fredd och en till Jassie eftersom dom brukar tigga om att få lyssna på min hela tiden, så hoppas det funkar för dom :) 

Bye!


Bild från förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0