Extreme craving for Toffifee

Som rubriken säger, vill verkligen ha toffifee just nu. Så jag ringde mamma så hon ska köpa det på vägen hem .. hoppas hon kommer hem snart haha. Under tiden jag ringde kom även Toffifee reklamen på tv. Fuckit. Har inget O.C o kolla på nu heller, jag glömmer alltid bort o ladda hem en säsong medans jag kollar på den före .. så nu måste jag vänta typ 1.5 timme innan season 3 är klar :( Var även till Coop Enen för en timme sen typ och hämta paket, jag trodde att min tröja som jag beställde för 2 veckor sen skulle ha kommit men det var bara nån kod till mitt nya Mastercard :( Ahja nu ska jag väl kill some time then, bye bitches!
Har inga bilder från sommaren på denna datorn (skoldatorn) eftersom jag fick den i september, så har bara bildern därifrån. Men det får duga, var iallafall brun då vilket man såklart inte är nu. Måste dra o sola solarium snart. Vill även åka till Liseberg! Haha kom o tänka på det av den där nappen. Men ahja nu blev det tillräckligt med onödig info, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0