That summer seemed to last forever..

Lördag:

Läste denna bok under natten.
Duschade och solade för o kill time. Vid 11 fick jag med mig mamma och hennes pojkvän till Donken för lunch. 
Åkte ut till stugan. Solade lite mera. Sen försvann solen vid fem typ. Jag fortsatte dock att sitta ute i enbart bikini.

När jag väl kom in frös jag som fan. Hittade en mukisdress som jag drog på utanpå mina tights och hoodie. Haha, blev helt normalt temperatur då. 
Åt bambam till middag och spelade sedan kort till klockan 02. Hade då varit vaken i 38 timmar, vilket va helt fine thanks to en redbull vid 16-tiden :)

Söndag:
Gick upp vid 12 för lunch.

Solade mellan 12 och 16. Börjar bli brun =D

Isen hann försvinna innan vi åkte hem. Skön känsla!
När vi kom till Sandviken blev de hämta sushi och åka till mamma för o äta o kika Jersey Shore :). Kom hem till pappa vid 22 och har sedan dess kikat Liar Liar (hilarious) och nu Soldier (fett weird). Hade tänkte sova när de här är slut.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0