This time baby I'll be bulletproof

Tror jag behöver en ny väckarklocka. Vaknade 12.10 och hade spanska nationella 12.05. Men de va tydligen skitsvårt så hade inte fixat det ändå :) . Om två timmar ska jag åka o kolla på en lägenhet med mamma. Sen ska jag och bror va hos henne över natten, typ spela spel osv :) .

Skrev ju inget igår så gör de nu istället.
Vaknade hos mamma (eftersom jag kikat tv där sent på kvällen). Gick upp ur sängen direkt när jag såg vädret, såg solen och tänkte att jag inte ville missa den ifa den skulle gå ner snart hahah. Började halv elva, hade två lektioner, slutade tio över ett. Då drog jag, Jassie och Martin till American och åt lunch. Sen typ vid 14 gick Martin till sin buss och jag och Jassie cyklade först hem till mamma och hämtade lite saker och sen hem till Jassie. Eftersom det va så fint väder lade vi oss på hennes altan och solade i endast short och bh, grymt skönt! Låg där i 1.5 timmar och stekte o lyssnade på hög musik, sen vid halv fem tog skuggan över hela altanen :( . Då gick vi in och kollade tv istället. Senare kikade vi "Cujo" och vid 12 cyklade jag hem. Så, that's it, bye!
Har inga bilder så tar nån från i somras =)
Jag, Sigge och Jassie vid Jassie pool. Juli 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0