MTV - Made

Fick mess av Jassie och Beccis igår kväll vid halv 11 för de ville att jag skulle komma till Jassie o spela spel med dom, tvekade lite för orkade inte gå (so what att det tar typ 10 min? hehe) men sen skulle Micke och Åberg hem så när Jocke kom och hämtade dom så utnyttjade jag de och tog skjuts till Jassie :). De hade precis satt på Children of the corn när jag kom dit så vi kollade på den sen blev de spela Med andra ord och nått annat spel :) ruuligt! Vid halv tre började alla bli trött så vi satt bara o kikade tv till halv 4 när jag gick hem och de andra gick och la sig :) 

Idag väckte Fredd mig vid halv ett när han drog hemifrån. Sen dess har jag bara suttit och kikat MTV. Vill ha godis :( :( kanske drar till Coop snart och köper lite, men nu har jag inte mer o skriva så bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0