I'm addicted and I just can't get enough

(Läs inte detta om du vill bli grovt uttråkad.) Vet inte om jag skrev de tidigare men de blev o bowla iaf. Jag o pappa cykla halva vägen (hem till Micke, Joel och Jocke). Sen skjutsade Jocke alla till hallen och mötte Åberg där. Gick skapligt dåligt o spela haha, fick strike först av alla men sen blev de inte så många fler :( Sen åkte jag och Joel med Jocke till Napoleon och männen gick. Lär bara säga att jag för en gångs skull kom ihåg säkerhetsbälte, de enda man tänker på om man åker med en 19/20 årig kille som typ precis fått körkort haha. På Napoleon åt jag en jättegod pasta med fläskfilé :) blev sjukt mätt hehe. Sen när de blev dags o åka hem blev de jäävligt trångt i Jockes tvådörrars Bmw haha. Tre stora män, en jättelång kille, en liten 12 åring och jag. Åkte hem till Micke och tog cykeln hem. När jag kom hem blev de o byta ut jeansen till mjukisbyxor och tvätta av sminket dirr. Sitter o kollar Mtv med pappa, Micke o Åberg nu då .. Är sugen på godis men de har vi såklart inget :( Nu har jag skrivit tillräckligt med ointressant shit haha, bye!

Bjuder på en bild från tidigare :) grymt osmickrande vinkel men har inga bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0