These streets will make you feel brand new, these lights will inspire you, lets hear it for New York, New York ..

Här läser man massvis om att blogg.se ändrat hela utseendet, men jag hittar absolut ingen skillnad? Hmm :o Så jag tar och berättar om min dag istället för o klaga på hemsidan haha ;)
Vaknade 7, låg i sängen till 8, jassie kom typ 8.10 sen gick vi till badet för o ha spinning 08.30. Men då va spinning lärarn sjuk, så vi behövde bara simma :D fast ja .. vi stog mest stilla /satt o chilla i bubbelpoolen hehe. Drog hem vid 11. Käkade lunch och kika tv sen tillbaka till skolan till 13 :) fast började tydligen 13.30. Sen vare matte, som skulle sluta 15.35 men den slutade 15 istället!
När vi slutat kom mamma och hämta sen skjutsade jag hem Jassie och åkte till biblioteket o låna en bok. Sen fortsatte jag och mamma till Valbo, Ikea närmare bestämt eftersom mamma ville testa deras julbord. Det var inte så jättegott precis.
Efter maten ville jag åka till Gävle så då blev det så. Min main priority var att hitta en julklapp till Jassie. Men intefan hittade jag någon sådan inte. Blev en tröja till mig (bilden) från H&M Herr och en t-shirt till min bror på Blå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0